Retail iQom

To iQom Retail Studio αποτελεί την ιδανική λύση Λογισμικού Λιανικών Πωλήσεων για αλυσίδες καταστημάτων με υποκαταστήματα, franchise ή μικτού τύπου μοντέλα καθώς και μεμονωμένα σημεία. Είναι ειδικά σχεδιασμένο για την κάλυψη όλων των αναγκών των καταστημάτων και της Κεντρικής Διαχείρισης – Διοίκησης.

Με τη χρήση της πιο σύγχρονης τεχνολογίας της Microsoft και με εστίαση στις τάσεις του retail όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά και διεθνώς, το iQom RetailStudio θεωρείται σήμερα η καλύτερη επιλογή. Εύχρηστο και απλό στη χρήση, με γρήγορη εγκατάσταση και λειτουργία από την πρώτη ώρα τοποθέτησης, ενσωματώνει όλες τις διαδικασίες συναλλαγών, εξυπηρέτησης πελατών και ελέγχου.

Συνεργάζεται με όλα τα ERPs της αγοράς, συνδέεται με τα περισσότερα περιφερειακά που κυκλοφορούν και αξιοποιεί τον πιθανό υφιστάμενο εξοπλισμό. Επιπλέον, υπάρχουν ενσωματωμένες δυνατότητες Business Intelligence, Loyalty Card, Retail Digital Signage, προσφέροντας στην κάθε μεγέθους επιχείρηση εργαλεία για την αύξηση των πωλήσεων.

ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ RETAIL STUDIO RETAIL (QR)
Λογισμικό διαχείρισης Λιανικών πωλήσεων και αγορών επιχείρησης

Καλύπτει τις ανάγκες πλήρους διαχείρισης του καταστήματος: Εντατική Λιανική, Έκδοση όλων των παραστατικών, Αποθήκη, Πελάτες, Αγορές, Προμηθευτές, Πολλαπλοί τιμοκατάλογοι, Εκπτώσεις, Πολλαπλοί τρόποι πληρωμής, Προωθητικές Ενέργειες, Πληρωμές, Εισπράξεις, Πρόταση παραγγελίας αγορών, Διαδικασία Γρήγορης Αναπροσαρμογής τιμών, Εκτύπωση ετικετών barcode, Στατιστικά, Επίπεδα δικαιοδοσιών χρηστών. Σύνδεση με περιφερειακά (scanners, ζυγιστικές μηχανές, ελεγκτές τιμών, barcode printers,…) Ιδανικό για χρήση σε καταστήματα με μία θέση εργασίας που απαιτεί λειτουργία όλων των εργασιών (πώληση και back office σε ένα σημείο). Σε περίπτωση που απαιτηθεί 2ο ή περισσότερα ταμεία συμπληρώνονται με άδειες Pos. Με δυνατότητα μετατροπής σε Head Office αν η επιχείρηση επεκταθεί με περισσότερα καταστήματα.

ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ RETAIL STUDIO POS (PS)
Λογισμικό διαχείρισης Λιανικών πωλήσεων της επιχείρησης

Καλύπτει τις ανάγκες ταμείου του καταστήματος. Προτείνεται για μεμονωμένη εγκατάσταση όπου δεν απαιτείται back office λειτουργία και σε συνεργασία με το Retail ή το Manager όταν υπάρχουν πρόσθετες απαιτήσεις διαχείρισης.

Πωλήσεις, Προωθητικές Ενέργειες, Αρχείο ειδών, Προσωποποιημένη Πώληση, Βάρδιες – Ταμεία – Χρήστες, Στατιστικά Ταμείου

Λειτουργεί αυτόνομα σε πολύ μικρές επιχειρήσεις του ενός καταστήματος και ενός ταμείου. Δεν δικτυώνεται με το Head office. Συνεργάζεται με το Retail και το Manager σαν θέση ταμείου.

ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ RETAIL STUDIO MANAGER (MG)
Λογισμικό διαχείρισης back office επιχείρησης

Καλύπτει τις ανάγκες διαχείρισης του καταστήματος. Υποδοχή και εξυπηρέτηση, Υπεύθυνος καταστήματος, Αποθήκη –παραλαβές. Εξυπηρέτηση πελατών, Διαχείριση Αποθήκης, Αγορών, Προμηθευτών, Ελέγχου Βαρδιών – Ταμείων – χρηστών, Έκδοση λοιπών παραστατικών, Καταχώρηση Παραστατικών, Αναπροσαρμογή τιμών, Εκτύπωση ετικετών κλπ.

ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ RETAIL STUDIO PORTABLE TERMINALS (PT)
Λογισμικό διαχείρισης λειτουργιών με φορητό τερματικό.

• Εφαρμογή Φορητών Τερματικών
• Απογραφή, Παραλαβές, Επιστροφές, Ελλείψεις – Παραγγελίες, Προετοιμασία εκτύπωσης ετικετών, Ελεγκτής τιμών, Φορητή διαχείριση – προετοιμασία όλων των παραστατικών.

– Προαπαιτεί Manager ή Retail

– Λειτουργεί και ανεξάρτητα με δυνατότητα διασύνδεσης με εφαρμογές τρίτων κατόπιν συνεννόησης

ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ RETAIL STUDIO ADVERTISEMENT (AD)
Λογισμικό διαχείρισης οθονών διαφήμισης και ενημέρωσης πελατών

• Εφαρμογή Προβολής Προωθητικών Μηνυμάτων – Διαφημίσεων, Πληροφοριών (πρόβλεψη καιρού, εορτολόγιο κλπ), Στοιχεία συναλλαγής προς τον πελάτη
• Δυνατότητα προβολής αρχείων συμβατών με DirectX (video, εικόνες και ήχος)
• Κεντρική διαχείριση και αποστολή αρχείων και playlist.

Συνεργάζεται με retail και pos.

Λειτουργεί και ανεξάρτητα εκτός ταμείου, σαν σύστημα προβολής και διαφήμισης με υπολογιστή που να υποστηρίζει DirectX και monitor απεικόνισης.

ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ RETAIL STUDIO CASH
Λογισμικό διαχείρισης Λιανικών πωλήσεων της επιχείρησης με συνδεμένη ταμειακή μηχανή.

Καλύπτει τις ανάγκες ταμείου του καταστήματος. Προτείνεται για μεμονωμένη εγκατάσταση όπου δεν απαιτείται back office λειτουργία και σε συνεργασία με το Retail ή το Manager όταν υπάρχουν πρόσθετες απαιτήσεις διαχείρισης.

Πωλήσεις, Προωθητικές Ενέργειες, Αρχείο ειδών, Προσωποποιημένη Πώληση, Βάρδιες – Ταμεία – Χρήστες, Βασικά Στατιστικά Ταμείου. Λειτουργεί αυτόνομα σε πολύ μικρές επιχειρήσεις του ενός καταστήματος και ενός ταμείου σε σύνδεση μόνο με ταμειακές μηχανές.

ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ RETAIL STUDIO SALES ORDER
Module διαχείρισης παραγγελιών από ανεξάρτητη θέση εργασίας

• Εκτέλεση παραγγελιών από τη θέση του πωλητή
• Εκτύπωση παραγγελιών με barcodes, χωρίς χειρόγραφα χαρτάκια, σε ένα ή δύο αντίτυπα
• Δυνατότητα χρήσης Loyalty Card αντί για χαρτί παραγγελίας
• Εξάλειψη λαθών
• Εξυπηρέτηση του ίδιου πελάτη από πολλαπλά σημεία
• Στατιστικά πωλητή

ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ RETAIL STUDIO HEAD OFFICE (HO)
Λογισμικό κεντρικής διαχείρισης πολλών καταστημάτων

Εφαρμογή που εγκαθίσταται στα κεντρικά. Διαχείριση ανά κατάστημα και συνολικά όλων των καταστημάτων σε μία βάση δεδομένων. Αφορά σε περιπτώσεις με περισσότερα του ενός καταστήματα και απαιτεί άδεια SQL Server Standard.

ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ RETAIL STUDIO HEAD OFFICE USER (HU)
Λογισμικό κεντρικής διαχείρισης πολλών καταστημάτων

Έξτρα χρήστης κεντρικών για την εφαρμογή του Head Office.

 

 

Amicro Πληροφορική

Η Amicro Πληροφορική είναι μια εταιρία που από το 1992 μέχρι σήμερα δραστηριοποιείται στους τομείς της πληροφορικής και της μηχανοργάνωσης επιχειρήσεων.

+30 26710 25405
Λιθόστρωτο 47, Αργοστόλι
[email protected]  


ΩΡΑΡΙΟ (πρωί)
ΔΕΥ-ΠΑΡ: 08:00-14:30
ΣΑΒ: 08:00-14:00

ΩΡΑΡΙΟ (απόγευμα)
ΤΡΙ-ΠΕΜ-ΠΑΡ: 17:30-20:30

Social

Amicro Epsilon gold partner

Κατάστημα you.gr Αργοστολίου


ΩΡΑΡΙΟ (πρωί)
ΔΕΥ-ΠΑΡ: 08:00-14:30
ΣΑΒ: 08:00-14:00

ΩΡΑΡΙΟ (απόγευμα)
ΤΡΙ-ΠΕΜ-ΠΑΡ: 17:30-20:30