Pylon Hospitality

Το PYLON Hospitality είναι μία εφαρμογή που απευθύνεται σε όλες τις επιχειρήσεις του κλάδου της φιλοξενίας με ανάγκες διαχείρισης τουριστικών καταλυμάτων.

Μοναδικό πλεονέκτημα του PYLON Hospitality είναι η ενοποίηση όλων των λειτουργιών ενός τουριστικού καταλύματος κάτω από μια εφαρμογή. Καθιστά εύκολη την διαχείριση των τουριστικών επιχειρήσεων, με συγκεντρωμένες λύσεις σε ένα φιλικό περιβάλλον εργασίας.

Καλύπτει με την ίδια ευκολία τόσο τις παραδοσιακές όσο και τις σύγχρονες απαιτήσεις μίας τουριστικής επιχείρησης:

  • Κρατήσεις
  • Τιμολογήσεις
  • Allotments
  • Internet Booking
  • e-Billing

Εξασφαλίζει σωστή οργάνωση και εύρυθμη λειτουργία σε:

  • Μικρά και μεγάλα ξενοδοχεία
  • Ενοικιαζόμενα δωμάτια
  • Camping
  • Κρουαζιερόπλοια
Pylon Hospitality

Hospitality Entry
 
Ένα εύχρηστο εργαλείο για την επιχείρηση σου, ώστε να οργανώσεις σωστά τις λειτουργίες της καθημερινότητας. Όλοι οι τύποι παραστατικών, το ιστορικό Πελατολογίου, αναφορές όπως, προβλέψεις πληρότητας, στατιστικά ξενοδοχείου και ανάλυση εσόδων - εισπράξεων διευκολύνουν την οργάνωση και οδηγούν στις σωστές διοικητικές αποφάσεις. Ευκολία στη χρήση και ευελιξία με την έκδοση PYLON Hospitality Entry που απευθύνεται στις μικρές επιχειρήσεις του κλάδου της φιλοξενίας:

  • Μέχρι 20 Δωμάτια
  • Κρατήσεις
  • Τιμοκατάλογοι
  • Πλάνο Δωματίων
  • Πλάνο Κρατήσεων
  • Αφίξεις
  • Αναχωρήσεις
  • Όλοι οι τύποι παραστατικών
  • Ιστορικό Πελατολογίου
  • πλήθος αναφορών (προβλέψεις πληρότητας, στατιστικά ξενοδοχείου, ανάλυση εσόδων -εισπράξεων)

 

 

Σύνδεση με Hotel/Guest App
Σύνδεση με Hotel/Guest App 

Ενεργοποιεί την δυνατότητα αμφίδρομης διασύνδεσης του PYLON με εφαρμογές διαχείρισης πελατολογίου μεταφέροντας δεδομένα πελατών, λογαριασμών, κατάστασης δωματίων κ.α. με σκοπό την υποστήριξη διαδικασιών όπως web-checkin, web-checkout, remote housekeeping και γενικότερα υπηρεσίες που αφορούν την εμπειρία του πελάτη.

Mobile Διαχείριση

MOBILE ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ

Διαχείριση Reception, Mini bar, Housekeeping και Maintenance και μέσα από κινητό ή tablet! Ενημερωθείτε μέσα από την Mobile εφαρμογή για:

  • Κρατήσεις
  • Έλεγχο διαθεσιμότητας
  • Πλάνο δωματίων
  • Ιστορικό πελατών
  • Fast Check in
  • Άμεση ενημέρωση status Housekeeping
  • Ενημέρωση και διαχείριση βλαβών (maintenance)
  • Αναφορές/ reporting
  • Διαχείριση room service
  • Διαχείριση Mini Bar
  • Ασύρματη παραγγελιοληψία εστιατορίου
  • Έκδοση όλων των τύπων παραστατικών εστιατορίου
  • Ολοκληρωμένη λειτουργικότητα για το εστιατόριο (αλλαγή τραπεζιών, αλλαγή σερβιτόρου, αλλαγή τρόπου πληρωμής, μερική εξόφληση



ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΕΙΔΙΚΩΝ ΠΛΑΝΩΝ

Όλες οι εργασίες μπορούν να εκτελεστούν μέσα από τα ειδικά πλάνα της εφαρμογής.

  • Αφίξεις
  • Αναχωρήσεις
  • Έκδοση παραστατικών
  • Παρακολούθηση λογαριασμών
  • Ηλεκτρονικά τιμολόγια
  • Split reservations
  • Ιστορικό πελάτη
  • Καταχώρηση νέων κρατήσεων
  • Όλα με μία κίνηση από το διαδραστικό πλάνο δωματίων. Αλλά και σε πιο μεγάλες μονάδες, το πλάνο κρατήσεων, το ημερήσιο πλάνο (ανά όροφο και συνολικά) δίνουν τη δυνατότητα με ελάχιστες κινήσεις να ολοκληρώνονται όλες οι εργασίες αποτελεσματικά και μηδενικό χάσιμο χρόνου.

Μηχανοργάνωση με ένα μόνο προϊόν

ΠΛΗΡΗΣ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΗΣΗ ΜΕ ΕΝΑ ΠΡΟΪΟΝ

O σχεδιασμός της έχει γίνει με τέτοιο τρόπο ώστε να μπορεί να αξιοποιήσει όλες τις παράλληλες λειτουργίες της εφαρμογής:
 
  • Retail (για διαχείριση mini market, καταστημάτων δώρων, κλπ)
  • Restaurant (για εστιατόρια, ταβέρνες, μπαρ, κέντρα διασκέδασης, κλπ.)
  • Commercial (με πλήρη διαχείριση αποθήκης - αγορών)
  • CRM (καμπάνιες και εξειδικευμένες λειτουργίες διαχείρισης SPA και εκδηλώσεων)
  • Λογιστική (πλήρης τήρηση και παρακολούθηση απλογραφικών και διπλογραφικών βιβλίων β' και γ' κατηγορίας)
  • Ο πελάτης είναι μία κοινή οντότητα, τον οποίο μπορούμε να διαχειριστούμε, όχι μόνο στην ξενοδοχειακή λειτουργία, αλλά και στις καμπάνιες του CRM, στις καρτέλες χρεωστών του λογιστηρίου, στους προμηθευτές και στους πελάτες λιανικής, στο SPA, κλπ.

 


Warehouse Managment System
WAREHOUSE MANAGEMENT SYSTEM

Πραγματοποίηση Φυσικής Απογραφής με δυνατότητα υποστήριξης πολλαπλών σεναρίων, καταγραφή θέσεων, προβολή διαδικασίας και αυτόματη διαδικασία δημιουργίας παραστατικών. Έλεγχος των διαφορών αποθεμάτων από mobile συσκευή λειτουργώντας online & offline. Διαχείριση πολλαπλών απογραφών ανά συσκευή, θέσεις αποθήκευσης, ενημέρωση αποτελεσμάτων απογραφής και κατάσταση συσκευής προς το Back Office.

Πλήρης Στατιστική Απεικόνιση
ΠΛΗΡΗΣ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΗ

Εκτυπωτικά που μπορούν να εμφανιστούν είτε σε έντυπη μορφή είτε ως browse οθόνες. Χρησιμοποιήστε τις B.I. δυνατότητες της PYLON και ενημερωθείτε δυναμικά με Pivot Tables. Εμπλουτίστε το προσωπικό σας dashboard με επιλεγμένα KPIs (Key Performance Indicators). Δημιουργήστε τις δικές σας εκτυπώσεις με εύκολο και γρήγορο τρόπο με την γεννήτρια εκτυπώσεων Easy Report Generator. Όλα τα εκτυπωτικά μπορούν να εξαχθούν σε όλους τους βασικούς τύπους αρχείων του MS Office όπως και να επισυναφθούν αυτόματα σε email.

Εξατομικευμένη Εμπειρία Χρήσης
ΣΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΠΑΝΤΟΥ ΟΛΟ ΤΟ 24ΩΡΟ

Μία μοναδική εξατομικευμένη εμπειρία χρήσης. Με το Roaming UI (User Interface) κάνετε απλά login από οποιοδήποτε σταθμό εργασίας, όπου και κι αν βρίσκεστε και άμεσα θα εργαστείτε στο προσωπικό περιβάλλον εργασίας σας με όλες τις επιλογές - παραμετροποιήσεις σας, το δικό σας dashboard με τους οικονομικούς δείκτες και τις πληροφορίες που παρακολουθείτε, το προσωπικό σας menu. Εργαστείτε και μέσα από κινητό ή tablet!

Αξιοποίηση Εξοπλισμού, Διαχείριση Κόστους
ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ, ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΟΣΤΟΥΣ

Η ενοποιημένη πλατφόρμα PYLON, αποτελεί μία τεχνολογική καινοτομία. Μπορεί να λειτουργήσει σε οποιοδήποτε device (tablet, pc, POS), και να εκτυπώσει σε όλους τους τύπους εκτυπωτών. Με ελάχιστες ανάγκες σε δυνατότητες hardware, μπορεί σχεδόν σε όλες τις περιπτώσεις να αξιοποιήσει τον υπάρχον εξοπλισμό μιας επιχείρησης και υποστηρίζει local-cloud database. Μπορεί να συνδυάσει την βέλτιστη ισορροπία εξοπλισμού / επένδυσης.
 
 
Πιο συγκεκριμένα το πρόγραμμα Pylon Hospitality προσφέρει στους χρήστες του πλούσιες λειτουργίες όπως:
 

ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ

  • Πλήρης διαμόρφωση οθόνης κράτησης
  • Διαχείριση μεμονωμένων πελατών
  • Σύστημα κρατήσεων για group με rooming lists και ειδικά wizards για μαζικές ενημερώσεις δεδομένων
  • Ειδικό Πλάνο Κρατήσεων, με δυνατότητα αλλαγών όλων των στοιχείων κάθε κράτησης ανά ημέρα
  • Τιμοκατάλογοι με πολλαπλές επιλογές για προσαρμογή στις εκάστοτε ανάγκες της επιχείρησης και διαχείριση πρόσθετων χρεώσεων
  • Σύνδεση με channel management εφαρμογές, για ενημέρωση OTAs (On-line Travel Agents) και GDSs (Global Distribution  Systems) με τις παρακάτω δυνατότητες (Upload availability-rates-rate restrictions, Download reservations)
  • Σύνδεση με μηχανές κρατήσεων site ξενοδοχείων

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΥΠΟΔΟΧΗΣ

  • Πλάνο δωματίων με πλήθος λειτουργιών σε ένα πλήρως γραφικό περιβάλλον
  • Δωμάτια με ειδικά χαρακτηριστικά για ευκολότερη ανεύρεση, ανάθεση
  • Check in – Check out με αυτοματισμούς για μεγαλύτερη ταχύτητα
  • Παρακολούθηση καθαριότητας
  • Πολλαπλοί λογαριασμοί πελατών με drag & drop μεταφορές και ειδικές οδηγίες τιμολόγησης
  • Έκδοση όλων των τύπων παραστατικών
  • Παρακολούθηση ταμείων ανά βάρδια - χρήστη

ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ (ALLOTMENTS)

  • Προβολή και χρονοπρογραμματισμός ενεργειών μέσω Ημερολογίου με προβολή του προγράμματος ενός ή ταυτόχρονα και περισσοτέρων πόρων μιας ομάδας.
  • Γρήγορη καταχώρηση και ευελιξία μέσα από το ημερολόγιο, με δυνατότητες αντιγραφής ενεργειών, δημιουργία νέων σχετικών ενεργειών, καθώς και κλείσιμο ενεργειών.
  • Πλήρης ευελιξία στην μορφή και τα δεδομένα που περιέχει ένα ημερολόγια με το ορισμό Προτύπων.
  • Χρωματική ένδειξη ενεργειών βάσει τύπου ενέργειας.

INTERFACES / ΣΥΝΔΕΣΕΙΣ ΜΕ ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ

  • Τηλεφωνικά κέντρα
  • Συστήματα pay tv
  • Ηλεκτρομαγνητικές κλειδαριές
  • E-Billing πλατφόρμες
  • Channel Management
  • Site κρατήσεων
  • Άλλα λογιστικά και εμπορικά συστήματα
  • Διαχείριση Spa
  • Ημερολόγιο ραντεβού
  • Εκδόσεις παραστατικών
  • Διαχείριση πόρων (χώροι, προσωπικό)
  • Οργάνωση Εκδηλώσεων
  • Ημερολόγιο ραντεβού
  • Προσφορές, παραγγελίες
  • Διαχείριση πόρων (χώροι, εξοπλισμός, αίθουσες)

ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΤΙΣ ΣΕΙΡΑΣ PYLON

Το εύχρηστο και φιλικό περιβάλλον εξασφαλίζει την ευκολία στις καταχωρίσεις με αποτέλεσμα την ελαχιστοποίηση του χρόνου, ενώ παράλληλα εξασφαλίζει την βέλτιστη πληροφόρηση για την εικόνα της επιχείρησης με σκοπό τη λήψη ορθών αποφάσεων.
 

Τελευταίες μηχανοργανώσεις ξενοδοχείων

Amicro Πληροφορική

Η Amicro Πληροφορική είναι μια εταιρία που από το 1992 μέχρι σήμερα δραστηριοποιείται στους τομείς της πληροφορικής και της μηχανοργάνωσης επιχειρήσεων.

+30 26710 25405
Λιθόστρωτο 47, Αργοστόλι
[email protected]  

 

ΩΡΑΡΙΟ (πρωί)
ΔΕΥ-ΠΑΡ: 08:00-14:30
ΣΑΒ: 08:00-14:00

ΩΡΑΡΙΟ (απόγευμα)
ΤΡΙ-ΠΕΜ-ΠΑΡ: 17:30-20:30

Social

Amicro Epsilon gold partner

Κατάστημα you.gr Αργοστολίου

Iris Payments Amicro


ΩΡΑΡΙΟ (πρωί)
ΔΕΥ-ΠΑΡ: 08:00-14:30
ΣΑΒ: 08:00-14:00

ΩΡΑΡΙΟ (απόγευμα)
ΤΡΙ-ΠΕΜ-ΠΑΡ: 17:30-20:30