Σχεδίαση Ιστοσελίδων

Η σχεδίαση ιστοσελίδων αποτελεί ένα σημαντικό κομμάτι του συνολικού διαδικτυακού παρόντος μιας επιχείρησης ή μιας ατομικής παρουσίας στο διαδίκτυο. Είναι η διαδικασία κατασκευής και οργάνωσης των στοιχείων που συνθέτουν μια ιστοσελίδα, με στόχο να παρέχει μια αποτελεσματική, ελκυστική και ευχάριστη εμπειρία στους χρήστες. Όταν σχεδιάζεται μια ιστοσελίδα, πρέπει να λαμβάνονται υπόψη πολλούς παράγοντες. Αρχικά, πρέπει να υπάρχει μια καλή κατανόηση του κοινού στο οποίο απευθύνεστε. Αυτό επιτρέπει να δημιουργηθεί μια σχεδίαση που ανταποκρίνεται στις ανάγκες και τις προτιμήσεις των χρηστών. Πρέπει επίσης να λάβετε υπόψη τους στόχους της ιστοσελίδας, είτε αυτοί είναι πώληση προϊόντων, παροχή πληροφοριών ή απλώς αύξηση της προβολής.
Η σχεδίαση ιστοσελίδων απαιτεί προσοχή στην αισθητική, τη λειτουργικότητα και την ευχρηστία του σχεδίου. Ένας καλός ιστότοπος πρέπει να έχει μια ελκυστική εμφάνιση που αντανακλά την ταυτότητα και τον σκοπό της επιχείρησης ή του ατόμου που τον αντιπροσωπεύει. Το χρώμα, η γραμματοσειρά, οι εικόνες και οι γραφικές λεπτομέρειες πρέπει να συμπληρώνουν την κατάλληλη αισθητική και να επικοινωνούν με το κοινό.
1ο στάδιο σχεδίασης ιστοσελίδας
Η σχεδίαση ιστοσελίδων απαιτεί προσοχή στην αισθητική, τη λειτουργικότητα και την ευχρηστία του σχεδίου. Ένας καλός ιστότοπος πρέπει να έχει μια ελκυστική εμφάνιση που αντανακλά την ταυτότητα και τον σκοπό της επιχείρησης ή του ατόμου που τον αντιπροσωπεύει. Το χρώμα, η γραμματοσειρά, οι εικόνες και οι γραφικές λεπτομέρειες πρέπει να συμπληρώνουν την κατάλληλη αισθητική και να επικοινωνούν με το κοινό.
2ο στάδιο σχεδίασης ιστοσελίδας
2ο στάδιο σχεδίασης ιστοσελίδας
Image
Επιπλέον, η λειτουργικότητα είναι απαραίτητη για να διασφαλιστεί ότι οι χρήστες μπορούν να περιηγηθούν στην ιστοσελίδα εύκολα και να βρουν τις πληροφορίες που χρειάζονται. Η δομή του ιστοτόπου πρέπει να είναι οργανωμένη και ευανάγνωστη, με σαφείς κατηγορίες και μενού πλοήγησης. Επίσης, η ταχύτητα φόρτωσης της ιστοσελίδας είναι σημαντική για να μην αποθαρρύνει τους χρήστες και να διατηρεί το ενδιαφέρον τους. Η ευχρηστία επιτυγχάνεται μέσω μιας πολύπλευρης προσέγγισης.
Image
Ο σχεδιασμός πρέπει να λαμβάνει υπόψη την κατανόηση των χρηστών, τις ανάγκες τους και τις προτιμήσεις τους. Ακόμα πρέπει να λαμβάνει υπόψη την αποκρισιμότητα (responsive design). Οι χρήστες χρησιμοποιούν διάφορες συσκευές για να αποκτήσουν πρόσβαση στο διαδίκτυο, όπως υπολογιστές, κινητά τηλέφωνα και ταμπλέτες. Οι λειτουργίες της ιστοσελίδας πρέπει να είναι ευανάγνωστες και προσιτές, ενώ οι φόρμες επικοινωνίας ή οποιαδήποτε άλλη διαδραστική λειτουργία πρέπει να είναι ευκολόχρηστη. Η ανταπόκριση σε κλικ, η ορθογραφικότητα και η πληρότητα των πληροφοριών παίζουν επίσης σημαντικό ρόλο.
RWD Resposive Web Design

RWD (Responsive Web Design)

Ο responsive σχεδιασμός ιστοσελίδων είναι ένας τρόπος σχεδιασμού ιστοσελίδων που επιδιώκει να επιτύχει μια ποιοτική εμπειρία χρήστη σε μια οθόνη οποιουδήποτε μεγέθους, με την ίδια διεύθυνση URL. Αυτό έρχεται σε αντίθεση με τη μέθοδο αναγνώρισης της συσκευής του χρήστη και ανακατεύθυνσης του χρήστη σε μια ξεχωριστή έκδοση του ιστότοπου (και του ιστότοπου "m.dot").
FEO Front End Optimization

FEO (Front End Optimization)

Η απόδοση του front-end αναφέρεται στο πόσο γρήγορα μπορεί το πρόγραμμα περιήγησης ενός επισκέπτη να εκτελέσει και να αποδώσει το περιεχόμενο της εφαρμογής μόλις αυτό μεταφορτωθεί. Η FEO, λοιπόν, είναι μια υποκατηγορία του ευρύτερου πεδίου βελτιστοποίησης της απόδοσης του ιστού, η οποία εστιάζει ειδικά σε τεχνικές που σχετίζονται με το ίδιο το περιεχόμενο και όχι με τον τρόπο αποθήκευσης του περιεχομένου ή με τον τρόπο μεταφοράς του από το σημείο Α στο σημείο Β. Περιλαμβάνει τεχνικές όπως η συμπίεση εικόνων, η συνένωση σεναρίων, η ελαχιστοποίηση, το spriting εικόνων και άλλα.
SEO Search Engine Optimization

SEO (Search Engine Optimization)

SEO σημαίνει "βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης". Με απλά λόγια, SEO σημαίνει τη διαδικασία βελτίωσης της ιστοσελίδας σας ώστε να αυξηθεί η ορατότητά της στο Google, το Microsoft Bing και άλλες μηχανές αναζήτησης όποτε οι άνθρωποι αναζητούν προϊόντα που πουλάτε, υπηρεσίες που παρέχετε κ.α. Ο στόχος της βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης είναι να βοηθήσει στην προσέλκυση επισκεπτών του ιστότοπου οι οποίοι θα γίνουν πελάτες, πελάτες ή ένα κοινό που θα επιστρέφει συνεχώς.

Amicro Πληροφορική

Η Amicro Πληροφορική είναι μια εταιρία που από το 1992 μέχρι σήμερα δραστηριοποιείται στους τομείς της πληροφορικής και της μηχανοργάνωσης επιχειρήσεων.

+30 26710 25405
Λιθόστρωτο 47, Αργοστόλι
[email protected]  

 

ΩΡΑΡΙΟ (πρωί)
ΔΕΥ-ΠΑΡ: 08:00-14:30
ΣΑΒ: 08:00-14:00

ΩΡΑΡΙΟ (απόγευμα)
ΤΡΙ-ΠΕΜ-ΠΑΡ: 17:30-20:30

Social

Amicro Epsilon gold partner

Κατάστημα you.gr Αργοστολίου

Iris Payments Amicro


ΩΡΑΡΙΟ (πρωί)
ΔΕΥ-ΠΑΡ: 08:00-14:30
ΣΑΒ: 08:00-14:00

ΩΡΑΡΙΟ (απόγευμα)
ΤΡΙ-ΠΕΜ-ΠΑΡ: 17:30-20:30