Τζανάτος Φορολογιστική ΟΕ
Νικολετάτου Αφοι
Η Amicro αξιολογόντας τις ανάγκες της αγοράς προσφέρει λειτουργικές και αξιόπιστες λύσεις σημείων εντατικής λιανικής πώλησης (POS Systems) και καλύπτει πλήρως τις διαφορετικές ανάγκες των ενδιαφερόμενων επιχειρήσεων.
To πρόγραμμα φαρμακείου FarmakoN είναι ένα πλήρες εμπορικό πακέτο προσαρμοσμένο στις ανάγκες του φαρμακείου. Η ανάπτυξη του σε περιβάλλον Windows του προσδίδει συγκριτικά πλεονεκτήματα σε σχέση με τις υπάρχουσες εφαρμογές που είναι ανεπτυγμένες σε περιβάλλον DOS. Η ανοικτή του αρχιτεκτονική σε συνδυασμό με τις απεριόριστες δυνατότητες των Windows, το καθιστά ένα ισχυρό εργαλείο για τον φαρμακοποιό προσφέροντας αυτοματοποίηση εργασιών, ευκολία στην χρήση, ταχύτητα εκτέλεσης συνταγής, πληροφόρηση και ηλεκτρονική ανταλλαγή στοιχείων με τους προμηθευτές του. Με την σωστή χρήση του πακέτου έχετε την δυνατότητα παρακολούθησης των καθημερινών εργασιών του φαρμακείου. Μπορείτε να παρακολουθήσετε τις συνταγές για κάθε ασφαλιστικό ταμείο, την αποθήκη σας,τις παραγγελίες για κάθε προμηθευτή καθώς και τις αγορές σας. Με την χρήση των στατιστικών μπορείτε να μελετήσετε τις πωλήσεις σας ανά μήνα ή και να συγκρίνετε μια αντίστοιχη περίοδο με κάποια άλλη προηγούμενου χρόνου.
Η amicro πληροροφορική σε συνεργασία με την εταιρεία B-Logica Software προσφέρει και υποστηρίζει την εφαρμογή B-symbolaio που καλυπτει πλήρως τις ανάγκες ενός σύγχρονου Συμβολαιογράφου.
Το πρόγραμμα B-symbolaio είναι ένα πρόγραμμα για Συμβολαιογράφους που αυτοματοποιεί όλες τις εργασίες που είναι δυνατόν να γίνουν μέσω ηλεκτρονικού υπολογιστή, αυξάνοντας κατακόρυφα τη παραγωγικότητα και μειώνοντας δραματικά το χρόνο διεκπεραίωσης τους. Με την δυνατότητα άμεσης σύνδεσης με το κειμενογράφο και ενσωμάτωσης του προγράμματος Υπολογισμού Αξίας Ακινήτων, B-axies, αποτελεί το απαραίτητο εργαλείο ενός σύγχρονου Συμβολαιογράφου. Η καταχώρηση όλων των πληροφοριών και οι πολλαπλοί τρόποι αναζήτησης και ταχύτατης εύρεσης πελατών και συμβολαίων, η αυτόματη οικονομική ανάλυση, οι έτοιμες προς εκτύπωση καταστάσεις (Ταμείου Νομικών, Ταμείου συμβολαιογράφων, Μηνιαίας Στατιστικής, κ.λ.π.), η άμεση δημιουργία κειμένων με χρήση ενός εκ των 350 υποδειγμάτων και με αυτόματη μετατροπή των καταλήξεων, η δημιουργία και η εκτύπωση των εξωτερικών δηλώσεων (Γονικών Παροχών, Κληρονομιάς, κ.λ.π.), είναι μόνο οι βασικότερες από τις δυνατότητες που σας προσφέρει το πρόγραμμα, μειώνοντας δραματικά το δικός σας χρόνο απασχόλησης αλλά και των συνεργατών σας και κατά συνέπεια αυξάνοντας κατακόρυφα τη παραγωγικότητα του συμβολαιογραφείου σας.
Η amicro Πληροφορική, πιστοποιημένο Singular Business Center διαθέτει και προσφέρει το Singular Hotel System, εργαλείο που καλύπτει της ανάγκες της σημερινής και μελλοντικής ξενοδοχειακής αγοράς.
Η amicro Πληροφορική, πιστοποιημένο Singular Business Center διαθέτει και υποστηρίζει ένα πλήρες πακέτο εφαρμογών Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού που καλύπτουν πλήρως τις ανάγκες μικρομεσσαίων & μεσσαίων επιχειρήσεων.
Οι εφαρμογές Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού είναι:
Η amicro Πληροφορική, πιστοποιημένο Singular Business Center διαθέτει και υποστηρίζει ένα πλήρες πακέτο Λογιστικών εφαρμογών της SingularLogic για επαγγελματίες Λογιστές που καλύπτουν πλήρως τις ανάγκες τους.
Ολοκληρωμένη λύση λιανικής για μικρομεσαίες επιχειρήσεις λιανικής, δίκτυα καταστημάτων ή/και μεμονωμένες, ανεξαρτήτως κλάδου και δραστηριότητας.
Σχεδιασμένο και ανεπτυγμένο στην πιο σύγχρονη τεχνολογία Galaxy από την SingularLogic, οδηγεί την αγορά λιανικής στο μέλλον.
Μπορείτε να κατεβάσετε την παρουσίαση powerpoint του OTR από εδώ.
Η amicro Πληροφορική, πιστοποιημένο Singular Business Center διαθέτει και υποστηρίζει ένα πλήρες πακέτο Εμπορικών εφαρμογών της SingularLogic που καλύπτουν πλήρως τις ανάγκες μικρομεσσαίων & μεσσαίων επιχειρήσεων.
Οι Εμπορικές αυτές εφαρμογές είναι :
Στην εποχή της Κοινωνίας της Πληροφορίας οι ΟΤΑ δεν μπορεί να είναι απλά μηχανογραφημένοι οργανισμοί αλλά κόμβοι μιας δικτυωμένης Αυτοδιοίκησης και φορείς που προσθέτουν ιδιαίτερη αξία στην περιφερειακή καί τοπική οικονομία.
Η εφαρμογή ενός πληροφοριακού Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματους στους ΟΤΑ πρέπει να έχει ως στόχο τη ριζική αναμόρφωση των λειτουργιών τους και των υπηρεσιών τους προς τους πολίτες.
Το Singular Retail System Release 2, είναι πρωτοποριακό προϊόν που είναι σε θέση να καλύψει τις ανάγκες του απαιτητικού χώρου του Λιανεμπορίου (Retail). Πρόκειται για μοναδικό εργαλείο για τις επιχειρήσεις του λιανεμπορίου που επιδιώκουν την επίτευξη οικονομιών κλίμακας, την διαχείριση και τον έλεγχο των καταστημάτων τους σε πραγματικό χρόνο (real-time), ενώ ταυτόχρονα επιθυμούν την γρήγορη και αποτελεσματική υλοποίηση επιχειρησιακών αλλαγών και την επιτυχημένη υιοθέτηση νέων πρακτικών και στρατηγικών.
Θα μας βρείτε στο Αργοστόλι στην διεύθυνση:
Λιθόστρωτο 47 (Κατάστημα U - you.gr by InfoQuest),
ΤΚ28100, Αργοστόλι Κεφαλονιάς
Τηλ.: +30 26710 25405
Fax: +30 26710 24142
Ώρες Καταστήματος
Πρωΐ: Δευ-Παρ 08:00-14:30, Σαβ 08:00-14:00
Απόγευμα: Τρι, Πεμ, Παρ 17:30-20:30
![]() |